czwartek, 13 marca 2014

Śniadanko + kilka słów motywacji.

Z racji tego, że czekam w długiej kolejce postanowiłam zaglądnąć tu do Was. Mam ze sobą tylko telefon i brak materiałów na konkretną notkę, ale chętnie podzielę się z Wami swoim dzisiejszym śniadaniem.


Owsianka z połówką banana, malinami masłem orzechowym i wiórkami kokosowymi - pycha. 
Podobna owsianka juz pojawiła się ostatnio na blogu więc przepis jest chyba zbędny, jeżeli jednak jesteście zainteresowani to w zakładce "owsianki na milion sposobów" znajdziecie przepis na bazę do każdej z moich owsianek. 
Do tego karmelową kawa z PRIMA. Uwielbiam kawę... Ba! Kocham kawę i to dzięki niej nie mam ochoty na słodkie pokusy. Zawsze pije ja z mlekiem sojowym i łyżeczka miodu - dla obniżenia kaloryczności i jak dla mnie dla lepszego smaku, bo kawa z cukrem zdecydowanie mi nie podchodzi. 
Dzisiaj pójdę pobiegać, a potem popracuję nad brzuszkiem. 
99 dni do lata kochani ! Nie trać czasu / zacznij już dziś - niech te wakacje należą do Ciebie. 
To Ty decydujesz - cała filozofia pięknej sylwetki siedzi w Twojej głowie - wystarczy bardzo chcieć i cieżko pracować. Nie ważne ile razy upadasz - ważne ile razy podnosisz się i walczysz dalej. Ja tez mam gorsze dni, ale nie poddaje się i staram się, aby każdy dzień był lepszy od drugiego. 
Trzymajcie się cieplutko - kolejka się zdecydowanie skróciła. Wracam do Was wieczorkiem. Buziak. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz