wtorek, 4 marca 2014

HealthyWay: Dietetyczne/Sojowe/Orkiszowe/Wege naleśniki z okazji Dnia Naleśnika !

Cześć kochani !
Dziś w planach na obiad miałam sałatkę z krewetkami, ale... dowiedziałam się o dzisiejszym Dniu Naleśnika i nie mogłam przepuścić takiej okazji, aby podzielić się z Wami moim przepisem na super dietetyczne, super pyszne naleśniki. 

Ciasto (na ok. 5 naleśników)

Potrzebujemy: 
  • 1 jajko,
  • 150 ml mleka sojowego (lub 0,5% / 1,5 %)
  • 150 ml wody mineralnej,
  • 2 szklanki mąki orkiszowej (na oko, tak, aby powstała typowa, naleśnikowa masa)
Wykonanie:
  1. Odstawiamy na 10 min masę, aby stężała, w tym czasie grzejemy patelnię. (Natłuszczamy dobrze, według uznania)
  2. Smażymy.
Środek
Pasta z Awokado:
(Na 3 naleśniki ja użyłam troszkę więcej niż połowę - połowy awokado)
  1. Smarujemy każdego naleśnika pastą.

Warzywa: 
  1. Wybieramy swoje ulubione warzywa i napychamy naszego naleśnika.

Na obiad zjadłam trzy i zostawiłam sobie dwa na jutrzejsze śniadanie.
 Naleśniki możecie podać z czym chcecie (ze szpinakiem, z jogurtem greckim, miodem i owocami, twarogiem itd.)
Cała magia tkwi w pysznym cieście.

To wszystko co dzisiaj dla Was przygotowałam, smacznego i 
...



Buziak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz