poniedziałek, 17 marca 2014

HealthyWay breakfast: Śniadaniowa kasza jaglana.

Hej kochani ! 

Obowiązki wciągają mnie niesamowicie i piszę do Was jak tylko mam wolną chwilę. Blog obchodził w sobotę swoją miesięcznicę i z tej okazji mam dla Was parę niespodzianek, ale to jutro. 
Dzisiaj podzielę się z Wami moją alternatywą na pyszne, zdrowe śniadanie, które gościło na śniadaniowych stołach naszych babć. 
Kasza jaglana ma dużo przyswajalnego białka oraz wyróżnia się największą zawartością witamin z grupy B. Nie zawiera glutenu ! 
Rozgrzewa i szczególnie polecana jest na jesienno -zimową porę roku, teraz za oknami szaruga i kasza jaglana jest jak najbardziej wskazana, zwłaszcza dla takich zmarzluchów jak ja :)
 To nie koniec cudownych właściwości kaszy. Wpływa ona na nasze włosy, skórę i paznokcie, dzięki zawartej w niej krzemionce. 

Okej to był krótki informacyjny wstęp, przechodzimy do przepisu:


Potrzebujemy:
- 1/3 szklanki kaszy jaglanej
- 2 szklanki wody
- łyżeczka miodu
- cynamon (1/2 łyżeczki)

Opcjonalnie:
- 1/2 banana
- 3 truskawki
- łyżka masła orzechowego
- łyżka lekkiego jogurtu greckiego.


Wykonanie:
1. Gotujemy kaszę jaglaną w 2 szklankach wody (ok 20 min) - można dzień wcześniej i odstawiamy na 10-15 min.
2. Dodajemy łyżeczkę miodu - mieszamy.
3. Cynamon - mieszamy.
4. Dodajemy resztę składników według uznania (owoce, orzechy, musli)


To wszystko na dzisiaj, obiecuję Wam, że jak 
tylko wszystko ogarnę wracam do Was z regularnymi postami.
Duży buziak i przeprosiny !
Trzymajcie się cieplutko!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz