czwartek, 13 marca 2014

HealthyWay lunch: Placuszki z kaszy jaglanej na obiad (kotlety z stylu WEGE).


Hej kochani ! :) 
Tak jak zapowiadałam wracam do Was.
Dziś super przepis na placuszki z kaszy jaglanej, które są świetnym zamiennikiem kotletów.
Bardzo sycące, ale zaraz lekkie. Przepis dziś testowałam pierwszy raz i zdecydowanie częściej kasza jaglana będzie gościć u mnie na talerzach. 
Oprócz składników, których użyłam do swoich placuszków możecie dodać Waszych ulubionych warzyw. Moim zdaniem najlepiej smakują z warzywami, sałatkami i jogurtem typu greckiego (w zastępstwie za dip) 
Możliwości jest bardzo wiele - ja dzisiaj zajadałam się tak:
(polecam kliknąć w obrazek, aby było więcej widać :P)

Przygotowanie:
1.Gotujemy pół szklanki kaszy (w dwóch szklankach wody).
2. W tym samym czasie drobno posiekaną cebulę i czosnek podsmażamy na patelni na kropelce oliwy z oliwek (delikatnie zeszkliwiamy - wiem, że nie ma takiego słowa :p - chodzi mi po prostu o to, żeby czosnek i cebula delikatnie się zarumieniły - nie przysmażyły)
3. Gdy kasza będzie gotowa dodajemy do niej: pieprz, bazylię, jajko, łyżkę mąki, pokrojoną natkę pietruszki, cebulę, czosnek.
4. Smażymy na oliwie. (Bardziej przyrumienione lub mniej - wedle uznania) 

Ja do swoich placuszków ugotowałam 1/3 średniego brokuła, dodałam 4 pomidorki cherry, posypałam ziarnami słonecznika i bazylią. 
Jogurt typu greckiego również posypałam bazylią, a pod placuszki nałożyłam trochę sałaty - dla wzbogacenia ilości witamin na talerzu :)

To wszystko:)
 Jak zwykle: szybko i prosto no i przede wszystkim ZDROWO ! 

***

Wspominałam w poprzednim poście, że dziś pójdę pobiegać, ale skończyło się na porządnych treningu nóg, pośladów i brzucha - czyli typowa obwodówka, której dawno nie było :)

***

No i najważniejsze. 
Wchodząc dziś na bloga, aby sprawdzić czy nie obrósł w pajęczyny - 
a tu na liczniku ponad 1000 WYŚWIETLEŃ.
 Nie wiem co mam powiedzieć. 
Blog nie ma nawet miesiąca, a już tyle z Was go zobaczyło. 
Naprawdę dało mi to dużego kopniaka do kontynuacji tego co robię. Dziękuję Wam bardzo, że poświęcacie te parę minut, aby tu zajrzeć - to niesamowicie miłe uczucie - świadomość, że jednak Ktoś to czyta - a tym Ktosiem jesteście Wy - czyli najwspanialsi czytelnicy na świecie. 
Myślę o założeniu na miesięcznice :D bloga - stronę na facebooku i instagramie, dajcie znać co o tym myślicie !
Duży buziak i jeszcze raz ogromne DZIĘKUJĘ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz