czwartek, 6 marca 2014

Motywator.

Cześć kochani :) 
Nie wiem czemu, ale miałam dzisiaj naprawdę dobry dzień, już nie pamiętam kiedy ostatni raz o tej godzinie siedziałam już wykąpana, gotowa do spania, przygotowana na nowy dzień. 
W dodatku mam za sobą piękny trening:  EWA `Skalpel`, XHIT Daily ( Miley Cyrus sexy legs ), 8 min ABS workout i Wyzwanie Ewy, dzień 46, powtórzone raz :) 
Dzisiaj chciałam podzielić się z Wami, kilkoma motywującymi słowami, które codziennie powtarzam sobie i chciałabym, aby Wam też towarzyszyły.

Jestem już na tym etapie, że dążenie do wymarzonej sylwetki jest dla mnie jak obowiązek, dzień bez treningu nie jest dniem kompletnym, ale to oznacza, że kiedyś było tak samo.
 Za każdym razem, gdy chciałam zrezygnować powtarzałam sobie, że jestem już za daleko, żeby teraz odpuścić, że wszyscy Ci, którzy podkładają mi nogi marzą o mojej porażce i, że nie mogę dać im tej satysfakcji. To co robię, robię dla siebie, aby być dumną z samej siebie i niezależnie od tego co słyszałam od innych ` To chore`, `To głupie, mogłabyś już dać spokój` - ja z uporem maniaka robiłam i robię swoje. 
Wy też to musicie zrobić. Postawić dwie ściany, które będą oddzielać waszą drogę do celu od opinii innych. 
Wiele z nas ma pewnie te dni, kiedy budzi się i wszystko idzie źle, ja mam tak bardzo często, mogłabym rzec notorycznie, ale nauczyłam się z tym walczyć. Jeżeli zaczniemy cieszyć się z każdej nawet najmniejszej miłej rzeczy, która przytrafia nam się w ciągu dnia każdy dzień będzie piękny. Każde porażki odbierać spokojnie, naprawiać je i cieszyć się z dobrych rzeczy. Taką rzeczą może być nawet fakt, że możecie napić się ciepłej kawy czy herbaty rano lub, że znaleźliście wolne miejsce w autobusie jadąc do szkoły/pracy :) Naprawdę, uwierzcie mi, że pozytywne myślenie to pozytywne życie. Każdy z nas ma problemy, większe, mniejsze. Mierzymy je swoją miarą, na swoją skalę. Naszym zadaniem jest rozwiązywać każdy spokojnie i sukcesywnie - nie możemy uciekać od nich. 

Kilka pozytywnych myśli na podsumowanie:

- Ciesz się chwilą.
- Uszczęśliwiaj innych.
- Dziękuj za wszystko co masz.
- Wyznaczaj sobie konkretne cele i codziennie stawiaj duży krok w ich kierunku.
- Możesz mieć wszystko i osiągnąć wszystko - cała magia siedzi w Tobie.
- Kochaj siebie jaką jesteś - nie porównuj się do innych.
- Jeżeli będziesz dobra dla swojego organizmu on będzie dobry dla Ciebie.
- Take it easy :)

Wstawiam też parę cudaśnych fotek, aby nacieszyć oko. 
Zdradzę też wam, że bardzo często takie zdjęcia dają mi kopa do działania - także zaczynamy obserwować wszystkie Fit Blogi, instagramy, tumblry, strony na facebooku itd !
 Motywujemy się każdego dnia.

















Miłego wieczoru kochani, buziak :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz