niedziela, 9 marca 2014

HealthyWay breakfast: Śniadaniowe placki orkiszowe.


Hej kochani :) 
Tak jak obiecałam zaglądam do Was znowu. 
Dzisiaj podzielę się z Wami przepisem na przepyszne, proste i zdrowe placki - idealne na śniadanie. 
Możecie zrobić je wieczorem i rano podgrzać lub jeżeli macie troszeczkę więcej czasu to zrobić je rano. 


Składniki (na 3 placki):
- 1jajko, 
- 4 łyżki mąki orkiszowej,
- 4 łyżki mleka sojowego/1,5% itd (według uznania),
- 3 łyżki wody,
- łyżeczka zmielonego siemienia lnianego,
- łyżka otrębów.

Wykonanie:
1. Miksujemy wszystkie składniki razem.
2. Na dobrze rozgrzaną patelnię wylewamy chochelkę masy. 

Jak widzicie, przepis jest super prosty, to serduszko, które widzicie na zdjęciu zrobiłam używając specjalnej foremki, jeżeli macie takie w domu warto poeksperymentować ;)
Placuszki jemy z czym chcemy, ja uwielbiam je z masłem orzechowym i owocami.
Ostatnio razem z moim chłopakiem mieliśmy powód do świętowania i postanowiłam Mu zrobić właśnie takie placuszki.


Moim zdaniem całość wyszła supersłodko :) 
Wersja dla Niego była z masłem orzechowym, bananem i startą kostką gorzkiej czekolady. 

***

Zostawiając już temat placuszków. 
Nie pisałam nic bo miałam parę ważnych sprawy do załatwienia i to kompletnie wybiło mnie z rytmu blogowania. 
Dzisiejszą niedzielę rozpoczęłam o 6:30 porannym bieganiem, następnie pojechałam na trening do mojej szkoły tańca i na koniec dnia `zrelaksowałam` się przy `Skalpelu` Ewy, tak jak już kiedyś wspominałam - w weekendy mam najwięcej siły dlatego regeneruję się w środku tygodnia kiedy to od poniedziałku do piątku jestem na na nogach od 5:00. 
Myślę, że to już wszystko na dziś - 
mam dla Was przygotowanych wiele postów - postaram się regularnie je wstawiać. 

Całuje Was mocno - trzymajcie się cieplutko - Dobranoc.
Buziak.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz