sobota, 22 lutego 2014

Zdrowe śniadanie: Protein Pancakes.


Cześć kochani !
Dzisiaj pokażę wam przepis, który ukradł moje serce już jakiś czas temu i minimum raz w tygodniu muszę rozpocząć dzień tymi pysznymi naleśnikami. 
Potrzebujemy:
  • 1 banana,
  • 2 jajka,
  • możemy dodać opcjonalnie łyżkę otrębów owsianych lub pszennych,
  • dodatki według uznania: owoce, masło orzechowe, miód, dżem
Wykonanie:
  1. Natłuszczamy patelnię (np. olejem słonecznikowym, olejem kokosowym) 
  2. Wbijamy dwa jajka do blendera, kroimy banana i wrzucamy go do jajek.
3. Na dobrze rozgrzaną patelnie wylewamy troszkę masy.
4. Pilnujemy naszych naleśników, aby się nie spaliły.

Najlepiej dla mnie smakują z owocami, ale tak jak wspomniałam dodatki dobieramy według uznania. Moje dzisiejsze pancakes zrobiłam z dżemem, 1 łyżeczką masła orzechowego, dwiema małymi pomarańczami i winogronami, wszystko posypałam cynamonem. 
Pewnie większość z Was ma obawy, że to się po prostu nie zetnie, spali lub przyklei do patelni. Nic bardziej mylnego. Wszystko ładnie się ścina, nie przypala i nie przykleja. 
*Ciekawostka: Jedząc łyżkę masła orzechowego na śniadanie hamujemy apetyt i zjadamy mniej w ciągu dnia. Pamiętajmy też, że musimy wybrać to z min. 95% orzechów, bez soli i bez cukru. Niestety łyżka dziennie to maks, gdyż ma aż 60kcal. Dobre kalorie, ale co za dużo to nie zdrowo :)

***
*Złapało mnie choróbsko, ale pewnie was zaskoczę aktywność fizyczna pozwala szybciej wrócić do zdrowia, oczywiście nie możemy sobie pozwolić na jakiś martwy ciąg, wybieramy te łatwiejsze ćwiczenia, ja dzisiaj w ponownie Skalpel. Poza tym nie wychodzę dziś z domu, kuruję się, więc pewnie ten post nie będzie dzisiejszym ostatnim. To wszystko, zabieram się za sprzątanie pokoju bo czeka mnie wizyta pewnego najlepszego mężczyzny na świecie.
Buziak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz