czwartek, 20 lutego 2014

FitBurger

Cześć kochani :)
Dzisiaj chcę pokazać wam super prosty przepis na burgera, którego dziś wszamałam na obiad w wersji super-Fit. Przepis powstał w mojej głowie jadąc do Zakopanego i wczoraj poleciałam szybko do sklepu po składniki.
Wykonanie:
  1.  Filet z kurczaka posypujemy z dwóch stron ziołami prowasalskimi, bazylią i pieprzem i kładziemy na patelni (natłuszczonej oliwą z oliwek) z cebulą.
  2. Sadzimy jajko.
  3. Przekrojoną bułkę kładziemy na patelni (aby była cieplutka)
  4. Kroimy naszą połowę z połowy awokado, dodajemy pieprzu i energicznie mieszamy, aż uzyskamy coś na postać pasty.
  5. Gdy wszystkie składniki z patelni będą gotowe (filet biały, jajko ścięte, cebula zarumieniona i bułki ciepłe) układamy je w następujący sposób:
  • smarujemy bułkę łyżeczką naszej pasty z awokado,
  • układamy parę liści szpinaku,
  • kładziemy krążek cebuli,
  • kładziemy fileta,
  • smarujemy pastą z awokado,
  • kładziemy krążek z cebuli,
  • kładziemy jajko,
  • smarujemy pastą awokado,
  • kładziemy krążek cebuli,
  • kładziemy liście szpinaku.
Zostało mi troszkę pasty i cebuli, jeżeli Wam też, kładziemy ja tak jak na zdjęciu, na talerzu i podczas konsumpcji smarujemy burgera.

Miałam małe trudności ze zjedzeniem tego pysznego obiadu, ale jakoś dałam radę :)

Dzisiejszy trening zrobiłam po południowej przekąsce (kaszka owsiana dla dzieci z bananem, miodem i dwiema łyżkami musli) i był to Skalpel Ewy, uwielbiam go robić, gdy nie ćwiczę 2 dni, pozwala mi z przyjemnością wrócić do normalnego trybu treningowego. 
Dzisiaj już oficjalnie kończą się moje długie ferie i jutro wracam do szkoły. Teraz zrelaksuję się przy ulubionym czasopiśmie i myślę, że wrócę do Was jutro. 
Duży buziak, 
dajcie znać czy ktoś próbował przepisu i czy smakowało !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz