niedziela, 16 lutego 2014

Owsianka na milion sposobów: Owsianka z borówkami i gorzką czekoladą.


Potrzebujemy:
  • 4 łyżki płatków owsianych górskich,
  • 4 łyżki płatków musli (Ja polecam zrobić swój domowy mix lub musli z lidla firmy Master Crumble),
  • garść borówek,
  • kostkę gorzkiej czekolady (od 70%),
  • łyżeczka siemienia lnianego,
  • łyżeczka miodu naturalnego (najlepiej gryczany),
  • 200 ml mleka (0,5% lub 1,5%)

Wykonanie: 
  1. Ustawiamy mleko na gazie dodajemy miód, a następnie płatki owsiane, 2 łyżki musli i siemię lniane.
  2. Gdy mleko z naszą owsianką się podgrzewa ścieramy (według uznania) kosteczkę gorzkiej czekolady.
  3. Gdy owsianka zaczyna się gotować skręcam gaz na najniższy i gotuję przez minutę.
  4. Wyłączam gaz, przykrywam owsianke i zostawiam na ok. 10 min.
  5. Daję owsiankę do miseczki, posypuje borówkami, 2 łyżkami musli i startą czekoladą.
Uwielbiam owsiankę, jest zapychająca, rozgrzewająca i przepyszna. Idealna na śniadanie, po którym mamy zamiar ćwiczyć tak jak ja dzisiaj. Po 1,5 h ćwiczyłam dziś z Ewą Skalpel + domowe kardio, o którym będę jeszcze wspominać. Teraz skończyłam swoją potreningową miseczkę z jabłkiem, mandarynką i łyżeczką miodu. 
To tyle, mam nadzieję, że będzie wam smakować tak jak smakowała mi.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz