wtorek, 18 lutego 2014

Krótko i na temat.

Dzień Dobry :)! Tak jak wspominałam jadę dziś do Zakopanego. Korzystając z kilku wolnych minut, oczekując na swojego busa piszę krótkiego, porannego, informującego posta :) 
Zrobię małą fotorelację z mojego wyjazdu i myślę, że jutro wieczorem pojawi się na blogu. 
Dzisiejszy dzień rozpoczęłam owsianką, którą jak wiecie kocham i idealnie rozgrzewa mnie w zimowo-wiosenne :) poranki. 
Oprócz relacji z wyjazdu, wkrótce na moim blogu pojawią się następujące posty: 
• Moja aktywność fizyczna.
• Przepis na słynne omlety, które kochają wszyscy moi bliscy znajomi. 
• Posiłki przed i po treningu. 
• Cheat Day. 
To wszystko, tak jak wspominałam, post jest bardzo randomowy, pisany w pośpiechu. Lecę już na busa, miłego dnia  ! Trzymajcie się cieplutko :* 

2 komentarze: