wtorek, 15 kwietnia 2014

Owsianki na milion sposobów: Nowy przepis na najbardziej sycącą owsiankę na ziemi.

Cześć :) 
Jeżeli czytacie mojego bloga to wiecie, że jestem fanką duuużych śniadań - jest to dla mnie najważniejszy posiłek w ciągu dnia. 
Od paru tygodni męczę jeden przepis na owsiankę, która na pewno różni się od większości bo jest naprawdę duża i sycąca.

Składniki - BAZA:
- szklanka płatków owsianych,
- łyżka słonecznika,
- łyżka suszonych owoców,
- łyżeczka siemienia lnianego,
- banan i inne owoce,
- kostka gorzkiej czekolady,
- niecała łyżka masła orzechowego,
- szczypta cynamonu,
- 100 ml mleka, +200 ml wody

Przygotowanie:
1. Mieszamy płatki, słonecznik, siemię lniane i suszone owoce razem.
2. Mieszankę wsypujemy do rondelka.
3. Zalewamy 300ml mieszanką wody i mleka.
4. Posypujemy całość cynamonem i mieszamy.
5. W między czasie, gdy owsianka jest na gazie kroimy owoce do naszej owsianki.
1/2 naszej owocowej mieszanki dodajemy na spód miseczki, w której będziemy jeść owsiankę i dodajemy kostkę gorzkiej czekolady.
6. Gdy owsianka zaczyna się gotować wyłączamy gaz i zostawiamy pod przykryciem na ok. 5 min.
7. Wlewamy owsiankę do miseczki z owocami i mieszamy (nasza czekolada zaczyna się rozpuszczać :))
8. Na samą górę kładziemy drugą połowę owoców i dodajemy masło orzechowe.

Tak, to wszystko zjadam sama:) 
Uzależniłam się od tego przepisu i jak już wspomniałam męczę od paru tygodni, codziennie urozmaicając w inne owoce i owoce suszone. 
Dodaje mi duużo energii i syci na długo, a co najważniejsze : 
SMAKUJE ZABÓJCZO - gdybym mogła jadłabym ją na śniadanie, obiad i kolację - non stop. 

To wszystko kochani. Jeżeli tak jak ja jesteście fanami dużych śniadań dajcie znać, bo czasami mam wrażenie, że swoimi śniadaniami pobijam rekordy :)
Buziak, miłego wieczoru :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz