czwartek, 10 kwietnia 2014

Poznajmy się trochę bliżej, czyli About Me TAG.


To jeszcze raz ja kochani ! 
Pomyślałam, że jedna troszkę już tu jestem i może interesuję Was coś więcej niż moja treningowa i żywieniowa rutyna. Znalazłam bardzo przyjemny TAG, proste, podstawowe pytania, które troszeczkę podłamią tę anonimową aurę, w której siedzę :) 
Zaczynamy:

1.Jak masz na imię ? Klaudia.
2.Kiedy masz urodziny ? 22 września.
3.Jaka była twoja wymarzona praca w dzieciństwie ? Tancerz.
4.Czy masz chłopaka ? Mam (Najwspanialszego na świecie :) )
5.Jakiej muzyki słuchasz ? Słucham tego co wpadnie mi w ucho, ale bardzo lubię typowe RnB.
6.Czy pracujesz ? Jeszcze nie :(
7.Czego szukasz w drugiej osobie ? Prawdziwości, szczerości i wsparcia.
8.Do kogo się zwracasz ,gdy Ci smutno ? Do mojego chłopaka, mamy lub babci :)
9.Ulubione jedzenie ? Trudne pytanie... lubię próbować nowych potraw, poznawać nowe smaki i nie mam chyba jednego ulubionego dania, to ciągle ulega zmianie :)
10.Ulubiona część garderoby ? Sukienki... :) 
11.Czy mam zwierzątko ? 4 jorki i jednego ukochanego kota Stefana.
12.Ulubione miejsce ? Krakowskie bulwary :)
13.Czy masz drugie imię ? Mam - Krysia :)
14.Ulubiony przedmiot w szkole ? Biologia (której już niestety nie mam)
15.Ulubiony napój ? Kawa! 
16.Jaka jest twoja ulubiona piosenka w tym momencie ? Milky Chance - Stolen Dance.
17.Jakie imiona dałabyś dzieciom ? Nie zastanawiałam się nad tym.
18.Czy uprawiasz jakieś sporty ? Oprócz treningów, od dziecka tańczę.
19.Ulubiona książka ? Wszelkiego typu psychologiczne książki.
20.Ulubiony kolor ? Wszystkie jasne, pudrowe odcienie i biały.
21.Ulubione zwierzątko ? Koale !
22.Ulubione perfumy ? Escada - Cherry i Jenne Lanvin.
23.Ulubione święto ? Boże Narodzenie.
24.Czy skończyłaś liceum ? Jeszcze się męczę.
25 .Czy kiedykolwiek byłaś za granicą ? Ile razy? Byłam, można powiedzieć, że regularnie wyjeżdżam i trudno już zliczyć.
26.Czy mówisz w innych językach ? W języku angielskim i na poziomie komunikatywnym w języku hiszpańskim.
27.Czy masz rodzeństwo ? Mam - siostrunię Nicolę :)
28.Ulubiony sklep ? Stradivarius, Bershka, Primark i H&M.
29.Ulubiona restauracja ? Ze względu na dobre wspomnienia i piękne widoki: Oranżeria.
30.Czy lubisz szkołę ? ... Nie (retoryczne pytanie)
31.Ulubiony youtuber ? Myślę i nie jestem w stanie wytypować jednego ulubionego.
32.Ulubiony film ? Lubię wyciskacze łez.
33.Ulubiony program w telewizji  ? Nie oglądam często telewzji, ale lubię programy o chirurgii plastycznej, modzie, zdrowiu, urodzie - typowe babsidła i bajki :)
34.Pc czy Mac ? Nie przywiązuję do tego większej wagi.
35.Jaki masz telefon ? iPhone 4
36.Ile masz wzrostu ? 164/5 cm


No, jakoś przebrnęłam przez wszystkie pytania :P
Dajcie znać co myślicie o takich postach od czasu do czasu :) 
Buziak i miłego wieczoru kochani !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz