sobota, 3 maja 2014

Po długiej przerwie...

Cześć kochani.

Ostatnio w moim życiu wiele się działo i pisanie notek na blogu było 
ostatnią rzeczą, na którą miałam chęci. Bardzo Was przepraszam. 
Jest maj, a ja mam teraz bardzo dużo wolnego czasu i jego część poświęcę na przywracania życia blogowi. 
Zaczęłam od wyglądu. 
Zrobiło się bardzo cukierkowo, ale chyba też bez przegięcia, w którąś ze stron. 
Dajcie znać co sądzicie:)
Mam przygotowane dla Was parę postów, które regularnie będę publikować. 
Postanowiłam też troszeczkę poszerzyć tematykę bloga, 
gdyż głównie skupiał się on na zdrowych kulinarnych alternatywach, 
teraz chcę też poruszyć bardziej tematykę urody i zdrowia 
oraz wspomnieć coś więcej na temat aktywności fizycznej. 

Zawsze, gdy coś mi nie wyjdzie staram się nie oglądać za siebie, 
nie ważne co było, ważne jest to co jest przed nami i w tym momencie, 
gdybyśmy roztkliwiali się nad tym co za nami żylibyśmy w ciągłym przygnębieniu. 
Dlatego zapominam o moim zaniedbaniu bloga i wracam z powrotem na `tory` :) 
Tym razem Was nie zawiodę.
Buziaki kochani, zabieram się za kolejnego posta !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz