poniedziałek, 5 maja 2014

Dietetyczne BROWNIE (bez cukru i tłuszczu) przepis K.


Hej, hej kochani !
Jak wiecie jestem wielbicielką dietetycznych alternatyw deserów, tym razem musiałam zdać się na swoją `kuchenną` intuicję i nieskromnie przyznam, że wyszło mi coś naprawdę przepysznego. 
Ciasto jest mokre, mięciutkie i słodkie i co ważne: SUPER PROSTE W WYKONANIU!

Będziemy potrzebowali:

- 50 g gorzkiej czekolady (min. 70%),
- 2 łyżki miodu,
- 3 jajka,
- 170-175g jogurtu naturalnego,
- 5 łyżek mąki razowej/orkiszowej/pełnoziarnistej
-1 łyżeczka proszku do pieczenia,
- 2 czubate łyżki naturalnego kakao.


Przygotowanie:
(Nastawiamy piekarnik na 180stopni)

1. W kąpieli wodnej rozpuszczamy czekoladę i miód.
2. Do rozpuszczonej czekolady dodajemy jajka zmieszane z jogurtem.
3. Dodajemy kakao, mąkę i proszek.
4. Wylewamy ciasto do foremki.
5. Pieczemy przez 40 min.

Jeden kawałek ma około 80 kalorii. 
Ja podawałam je z masłem orzechowym i bananem, ale solo też smakują wyśmienicie ! 

To wszystko kochani, 
jutro wyjeżdżam na wczesne wakacje, ale spokojnie będę 
zdawać relację w miarę możliwości.
Buziaki, trzymajcie się cieplutko !



2 komentarze:

  1. Szkoda, że tak żadko piszesz, uwielbiam czytać twojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że nic nie piszesz bo świetny jest ten blog :)

    OdpowiedzUsuń